ولاسکو و لیگ برتر والیبال ایران

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ولاسکو و لیگ برتر والیبال ایران
بازديد : 1203


سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ولاسکو مباحثی را در مورد لیگبرتر والیبال ایران مطرح می کند که نشان می دهد او تمامی فیلم های ارسالی را با دقت دیده است. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تا کنون فیلم 42 (هفت هفته)بازی لیگ برتر والیبال امسال برای سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان به وسیله پست سفارشی بین المللی ارسال شده است و قرار است فیلم سایر بازی های دور رفت نیز تا هفته آینده برای خولیو ولاسکو ارسال شود. سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال از نقطه نظرات و دل نگرانی های "خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران گفت.
"امیر خوش خبر" افزود: مهمترین مسئلهای که ولاسکو در مورد لیگ برتر والیبال امسال مطرح می کند،"پویایی" لیگ برتر است زیرا او معتقد است که تیم های شرکت کننده از نظر فنی در سطح بالایی هستند و کیفیت آن از سالهای گذشتهخیلی بهتر شده است و معلوم نیست کدام تیم قهرمان می شود. این موضوع برای کار تیم ملی خوب است زیرا بازیکنانی که در سال آینده به تیم ملی دعوت شوند، برای هماهنگی با تمرینات ولاسکو نیز کار سختی در پیش نخواهند داشت.
سرپرست تیم ملی والیبال در ادامه با بیان اینکه ولاسکو نگرانی هایی هم درمورد لیگ برتر امسال دارد، گفت: سرمربی تیم ملی از اعتراض های مکرربازیکنان به داوران لیگ امسال نگران است و می گوید: والیبال حرفه ای اینگونه نیست. نباید بازیکنان تیم برای هر موضوع کوچکی به سمت داور بروند و اعتراض کنند. باید تیم ها یاد بگیرند که تنها در مورد مسایل مهم و فقط کاپیتان می تواند با داور اینگونه موضوع ها را مطرح کند.
وی تصریح کرد: ولاسکو به من تاکید کرده است که با بازیکنان ملی پوش یادآوری کنم که آنان باید الگو دیگر بازیکنان باشند تا شاهد کاهش اعتراض ها به داوری ها باشیم.
خوش خبر در ادامه افزود: سرمربی تیمملی همچنین از غیبت برخی بازیکناندر بازی های لیگ برتر مانند امیر غفور نگران بود که به او گفتم غفور به علت مصدومیت در چند بازیحضور نداشته است.
همچنین ولاسکو بازگشت برخی بازیکنان مصدوم با رقابت های لیگ برتر مانند رحمان داودی در پیکان را پرفروغ می داند واز این موضوع ابراز رضایت کرده است. سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه خولیو ولاسکو در بازبینی فیلم های لیگ برتر والیبال چندین بازیکن مستعد جدید برای دعوت به تیم ملی شناسائی کرده است که آنان را در زمان تشکیل اردوی تیم ملی معرفی خواهد کرد.
وی در باره آخرین وضعیت قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قرارداد ولاسکو هیچ مشکلی ندارد و شاید بتوان گفت مراحل انجامآن یکی از راحت ترین مراحل عقد قرارداد با یک مربی خارجی است. فدراسیون والیبال شرایط خود را اعلام کرده که ولاسکو نیز پذیرفته است ودر مورد شرایط مالی هیچگونه مشکلی نداریم. به نظر من 80 درصد کارهای قرار داد ولاسکو انجام شده است و 20 درصد باقی مانده به آمدن او به ایران و تنظیم و امضای قرارداد برمیگردد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت:ولاسکو در گفتگوی تلفنی با من ازاوضاع ایران پرسید زیرا در آنجا تبلیغات زیادی بر علیه ایران وجود داردو من هم اعلام کردم که هیچ مشکلی برای همکاری با شما نداریم و آماده دریافت برنامه های شما برای تیم ملی و اجرا کردن آنها هستیم.
وی افزود: یکی از برنامه های فدراسیون والیبال سفر ولاسکو به تهران برای عقد قرارداد و دیدن چند بازی از لیگ برتر والیبال از نزدیک است که به زودی اجرایی خواهد شد. ولاسکو به دلیل عمل جراحی که انجامداده تا پنجم دی ماه استراحت در منزل دارد. بنابر این بعد از تعطیلاتسال نو میلادی سرمربی تیم ملی والیبال برای یک هفته راهی ایران خواهد شد. فدراسیون طوری برنامه ریزی کرده که ولاسکو فیلم تمام مسابقات را ببیند.
خوش خبر در پایان افزود: یکی از پیشنهادات ولاسکو برگزاری سوپر جام والیبال در ایران است که با حضور هشت تيم برتر لیگ برتر ایران باشد. او معتقد است برگزاری این مسابقات به صورت متمرکز می تواند با بازیکنان ملی پوش شاغل در باشگاه ها کمک کند تا به آمادگی بیشتری برای حضور در تیم ملی برسند.
این پیشنهاد نیز با رییس فدراسیون والیبال درمیان گذاشتیم و برنامه ریزی برای آن نیز به زمان حضور ولاسکو در ایران موكول شد.



موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط فروز در تاریخ 1391/9/26/0 و 12:45 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

جمالی سلام یه فایلی رو تو پستم گذاشتم آپلودشم کردم .......... نیازمند یاری سبزتان هستم پاسخ:سلام آبجي...الان ميام..

این نظر توسط وثوق در تاریخ 1391/9/26/0 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام دوست عزیز

سایت من تا چند ساعت دیگه فقط با دامنه ir بالا میاد ممنون میشم تو لینک تصحیح کنی ما که همیشه باعث زحمت شما هستیم
پاسخ:سلام...چشم...


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف